Двоє американських
розробників ігор, Діма Верьовка та Шон Веске,
заснували нову студію Colabee і
вирішили стартувати з гри за "Лісовою піснею" Лесі Українки.
Свій дивовижний вибір Діма
і Шон, за плечима яких майже 20 років роботи в ігровій індустрії і чимала лінійка
шутерів та інших популярних ігор, пояснюють просто: гравці втомилися від самих
розваг і починають шукати ігри, що дають поживу для розуму й відкривають нові
горизонти пізнання.
Це припущення обґрунтоване
попереднім досвідом Діми та Шона. Їхня попередня гра Never Alone – побудована
на культурі корінних народів Аляски та розроблена разом із ними – здобула
чималу популярність і стала унікальним явищем у світі сучасних ігор. Британське
видання The Guardian назвало її "чарівною та, з огляду
на можливість дослідити культуру, про яку ви напевно нічого не знаєте,
абсолютно захопливою".
"Ми зрозуміли, що
можемо створити дещо значуще й здатне по-новому впливати на людей, що можемо
показати людям інші культури, життя інших народів, їхню міфологію та
світогляд", – каже Діма Верьовка, колишній одесит.
Never Alone отримала
дебютний приз від BAFTA (Британської академії кіно- і телемистецтва) у 2015 році.
"Лісова пісня" ще на стадії розробки дістала першу премію на Intel
Buzz Workshop у Сіетлі та відзнаку як гра із найкращим наративом від Indie Prize.
Як Ви ставитесь до створення такої гри?
ОтветитьУдалитьМені дуже подобається ця ідея, адже наші підлітки зможуть пізнати українську літературу, граючись, і зрозуміють, що не лише американські ігри можуть бути круті.
ОтветитьУдалить